torsdag 5 maj 2011

G L A D

I dag är jag så glad, har gjort tentan i matematiken och som det känns så gick det bra. Riktigt bra faktiskt. Det är så jä...skönt när man känner att man läst på "rätt" grejer och att man fattar uppgifterna. Nu har jag klarat av ännu ett stort steg mot min examen. Jag ser målet snart.

Min älskade dotter (14 år) är i Tyskland denna vecka och jag läängtar efter henne så mycket. De har ett projekt i skolan där elever har utbyte med tyska elever. Vi hade besök av en tysk tjej i december i en vecka, och nu är det dotterns tur att testa sina vingar. Hon är stor och duktig min tjej. Saknar dej!

Min älskade son (17 år) älskar att fiska och han är världens snällaste och bästa kille. Finns ingen som han.

Min älskade son (3 år) är en kille med starkt självförtroende och så klart underbarast i världen.

Min älskade man som står ut med mig jämt.  Han stöttar mig och förhör mig på det ena och andra. Du är bäst.

I dag gick bilen igenom besiktningen också. Det vill säga livet leker just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar